Avtosklad.bg
Polcar-Tarostrade logo
Връзка с нас
Търсене
Количка

Огледала и компоненти Neoplan

Огледала и компоненти Neoplan Centroliner (n4411/n4416/n4420/n4421) 1997-
Centroliner (n4411/n4416/n4420/n4421) 1997-
Огледала и компоненти Neoplan Cityliner/spaceliner (n116/n117) 1989-
Cityliner/spaceliner (n116/n117) 1989-
Euroliner (n3316) 1998-
Starliner (n516) 1996-2004
Transliner (n314/n316/n321) 1992-


Произход и история.




Neoplan Bus GmbH е немска автомобилна компания, която главно произвежда градски автобуси, тролейбуси и междуградски автобуси. Тя е дъщерно дружество на MAN SE. Компанията е основана в Щутгарт през 1935 г., като първоначално се е занимавала с производството на шасита за автобуси и камиони.

Още в самото си начало дизайните, които те са произвеждали са били смятани за едни от най-стилните по онова време. Но с напредване на времето, след Втората световна война, те внасят много иновации в своето производствено звено. Те променят дизайна и също така променят местоположението на двигателя. А през 1957 г. те предоставят въздушно окачване в своите превозни средства, което подобрява значително пътуването на автобуса за пътниците.

През 2001 г. , Neoplan е придобит от MAN AG, като по този начин се формира днешното наименование на компанията – Neoplan Bus GmbH. Те впечатляват всички със своите изключително добри автобуси, като дори модела Starliner печели наградата ‚‘‘ Автобус на годината‘‘ цели два пъти.

А на 1 февруари 2008 година Neoplan, е напълно интегрирана в автобусното отделение на по-голямата група, която е MAN Nutzfahrzeuge и престава да съществува самостоятелно. Сега тези две компании – Neoplan и MAN, работят като две отделни, но интегрирани марки.

Популярни факти.

Немската компания притежава и някои доста любопитни факти, които не са за изпускане.

1) Те поставят множество рекорди, като модела Jumbocruiser е признат от световните рекорди на Гинес за най-големият автобус в света с дължина от цели 18 метра.

2) Освен в Европа, компанията се пробва и на пазара в Америка, основавайки Neoplan USA. Въпреки че компанията става независим франчайз през 90-те години, излиза от бизнеса поради банкрут през 2007 година.


Предимства и недостатъци.



  • При закупуване предлагат пакет – Individual, който е много удобен за бизнес срещи по време на път, с най-новите и иновативни технологии.
  • Едни от най-луксозните автобуси.
  • Удобни.
  • Някои модели са дори на два етажа.
  • Скъпи части .
  • Не толкова икономични.
  • Предлагат се два вида трансмисия – автоматична и ръчна.


Топ модели и резервни части.



  • Neoplan Skyliner (2011-)
  • Neoplan Cityliner (2001-)
  • Neoplan Tourliner (2003-)

Най-често търсените резервни части по пазара са – мигачи , стоп светлини, въздушни филтри и скоростни кутии.